اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

محمدی: من اهل قهر نیستم/ یا می‌مانم کار می‌کنم یا می‌روم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: من در جلسه چرخه انتخابی صحبت‌هایم را مطرح کردم و از جلسه خارج شدم اهل قهر و آشتی نیستم و می مانم کار می‌کنم یا می‌روم.

محمدی: من اهل قهر نیستم/ یا می‌مانم کار می‌کنم یا می‌روم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، غلامرضا محمدی در خصوص چرخه انتخابی اظهار داشت: همه ما نگران شرایط کشتی هستیم. امروز کشتی نیاز به آرامش، همدلی و انسجام دارد. هر چند در بعضی از مسائل اختلاف نظر رخ می‌دهد. امیدوارم همه این مسائل به سود کشتی باشد. برای اینکه به موفقیت برسیم باید کنار هم قرار بگیریم. ما هم روی جزئیاتی از کار اختلاف نظر داریم. درنهایت امیدوارم همه این تلاش ها و جلسات به موفقیت در میادین بزرگ منتج شود.

غلامرضا محمدی که با برنامه دایره طلایی گفتگو می کرد، در خصوص اتفاقات جلسه انتخابی و اینکه گفته شده با قهر جلسه را ترک کرده،گفت: من نظرم را گفتم و وظیفه ام هست که پاسخگوی مردم باشم. همانطور که بعد از هر مسابقه ای باید پاسخگوی انتظارات باشیم. به شخصه به انتخابی اعتقاد دارم. چه انتخابی باید به صورت تدوین شود که قابل اجرا باشد. در سال المپیک نباید آزمون و خطا کنیم. نباید خودزنی کنیم و این طرح با کمترین اشتباه اجرا شود. در جلسه صحبت های مطرح و من هم نظرم را دادم و از جلسه خداحافظی کردم و بیرون رفتم. اهل قهر و آشتی نیستم یا می‌مانم کار می‌کنم یا می‌روم. نباید اتفاقی که قبل از لندن رخ داد، دوباره تکرار شود. با تمام وجود در خدمت کشتی هستم و همه نگران آن. باید در این طرح شان سرمربی دیده شود و نهایت اتفاقی رخ دهد که سود کشتی باشد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد خاطرنشان کرد: با تمام وجود در خدمت کشتی هستم و تا جایی که بتوانم اثرگذار باشم، می مانم. دبیر، سوریان، کاوه، جدیدی، رضایی و... همه دلسوز کشتی هستند. باید کنار هم به کشتی کمک کنیم اما شأن و اقتدار سرمربی هم باید در این چرخه دیده شود و انتظار من و کادرفنی همین است. با  تمام وجود به نظر همه دوستان و کارشناسان احترام می گذارم وامیدوارم اتفاقی بیافتد که به نفع کشتی باشد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول